Windows 8

Det här med windows 8.
Det skulle vara så lätt och logiskt.
Försäljaren sa till mig, när jag köpte den här datorn, att windows har gjort allting så logiskt. Att det förra systemet var ologiskt.
Hur tänkte hon nu?
Logiskt är väl ändå det man är van vid! Och eftersom alla windows varit "liknande" hittills och windows 8 helt annorlunda så är väl inte åttan LOGISK??
Jag har haft den här burken nu i snart tre månader och fortfarande inte fattat logiken.
 
 
Min kusin sa: Det enda som hänt vid uppgraderingen
till windows 8 är att windows-knappen fått en funktion!
 
 
Så, i tretti-års-present önskar jag mig förståelse för hur windows 8 är så logiskt.
 
 
Eller är det som Petter säger:
 
"Det är så logiskt, alla fattar - utom du.
Du har inte en aning..."
 
 
Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0