Stora kalasdagen!

Idag ska det kalasas som aldrig förr!
Om två timmar ska vi på det första.
Grabbs dagiskompis fyller fem år och grabb är bjuden. Han ser jättemycket fram mot det. För honom är det ju enkelt, det är bara att gå dit att leka. För mig och den finska sisun är det ett nervositetsfall. Hon bröstar upp sig så mycket hon kan och ser enormt hård ut, så kommer en mamma med sin lilla nål och sisun pyser iväg genom luften.
Jag är ju mamman-som-ingen-sett.
"Den där som lämnar bort sitt barn varannan vecka för att jobba på en båt". Samtidigt vet jag att min son inte mår illa av det här, långt ifrån alla tycker så, men jag har hört kommentarerna, tyvärr.
We gonna rock this party!
 
 
 
 
 
Sen, hemma igen.
Så ska jag börja fira mina 30 år.
Det blir smörgåstårta, tårta, kaffe och dricka. För dem som önskar finns även alkoholhaltiga alternativ. Det ska bli så mysigt. Nu hoppas vi på att molnen skingrar sig så vi kan sitta ute.
 
 
 
Over And Out
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0