SMS

Min syster har en "vän".
Det är inte så otroligt, men nu träffar hon en karl då.
Som har barn. Vi kallar honom för Lasse.
 
Tidigare idag fick jag ett mess från min syster,
som då säkert befann sig i Ulricehamn.
 
 
Syrran: Är ni på leklandet nu?
 
Jag: På väg..
 
Syrran: Lasse och barna är där :)
 
Jag: Hehe.. vet inte hur han ser ut..
 
Syrran: Han vet hur du ser ut. "hon ser väl ut som du?"
 
Jag: Haha. Fast tjockare ;)
 
 
Efter att inte riktigt ha luskat ut, av alla trettisju pappor,
som fanns på leklandet, vem som var Lasse,
messade jag åter min syster...
 
 
Jag: Är han lite "att ta i"?
 
Syrran: Jupp ;)
 
Jag: Har han en svart keps?
 
Syrran: Joo
 
 
Jag skickar grabb att fråga en person som skulle
kunna vara Lasse, om han heter Lasse. Och i såfall
om han känner Kikki. Fast det var inte Lasse...
 
 
Jag: Skicka grabb å fråga en om han hette Lasse, men det var fel.
 
Syrran: De är hemma.. Han hade sett dig men våga inte hälsa, fegis!
 
Jag: Trodde han jag sku käka han till middag eller?
 
Syrran: Tyyyp
 
Jag: Fjant!
 
 
 
Over And Out
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0