Luspank

Härlig och hostig fredag
I början såg det ut som att vi aldrig skulle komma ut ur lägenheten. Grabb hade hittat datorn och jag impuls-städade (och då kan jag hålla på i evigheter).
Men vid tolv - då fick det vara nog!
 
Vi åkte till mamma och pappa.
Där sattes vi på både gratis arbetskraft och gratis mat.
Ibland är livet gott!
 
 
 
Vi drog ett parti Mölkky, grabb och jag.
 
 
Hjälp i trädgården
 
 

Världens finaste idolfoton
 
 
 
 
Mamma följde med till Stadium.
Jag köpte ett par byxor till grabb, sen skulle jag bara via Blomsterlandet och köpa en hallon-planta.
Det är ju helt otroligt hur pinsamt det blir i kassan när köp inte medges. Kassörskan ojjade sig och frågade om jag ville pröva igen.
- Nää, det kommer inte mer pengar till det där kortet förrän den 20:e...
Och så fick min mamma betala för mig.
 
 
 
Och nu taggar vi inför Finland-Ryssland matchen i VM.
Grabb ska se sin första hockeymatch, får se hur länge han står ut.
 
 
Fast han är taggad också!
 
 
 
Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0