Leklandet

Hur många år har grabb sovit till längre än halv åtta?
Grabb gav mig stora chocken-Allan imorse när han sa att han inte ville sova mer. Klockan var ju för helvete inte mer än 06,34!!
- Och vad är det för fel på dig nu då?? Du har ju inte sovit sen förra veckan, typ. Sov nu!
Nähe? Men den funkade inte...
- Du kommer aldrig orka med leklandet idag om du går upp nu (var det, det sjukaste jag kunde komma på att hota med?? Joo, antagligen klockan halv sju på morgon, på en torsdag, en ledig vecka).
- Ja, mig får du då rakt inte upp ur sängen förrän den där sexan förvandlats till en åtta!
Grabb gick iväg och kom och väkte mig prick 08,34.
 
Tropiken har anlänt!
Och vist är det härligt (säger jag och låter som Agda, 83)!
Ingen kommer behöva åka utomlands den här sommaren, utlandet är här!! Det var så det kändes lite overkill att ha jeans på sig idag. Jag skippade faktiskt jackan, men fleace-tröjan jag hade var nog snäppet för varm också.
Det är helt sjukt - jag fyller tretti snart och allt jag kan komma på att blogga om är vädret.. hur känns det?
 
 
 
 
 
 
Idag åkte vi till Stellas Lekland.
Katarina och Rio var med och det var en helt lagom dag.
 
 
Det är dock svårt att få bra bilder,
med en mobil, på en femåring,
på ett lekland...
  
 
 
 
 
 
My One And Only
 
 
 
Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0