It's on me

Jag bjuder på lite bilder från arbetspasset.
 
 
 
Det här skulle släpas hem då.. pust.

 
 
 
 
"Den ensamma fyren"
Jag vet inte varför jag alltid kallat den det,
men jag gillar den. Den är fin.
 
 
 
V6-kaninen hade deckat när jag kom hem
efter en lååång arbetsdag.
 
 
 
Katja-lainen lyckades få till en fläta i mitt hår <3
 
 
 
GO SKÖVDE!
IT'S YOUR BIRTHDAY, WE GONNA PARTY LIKE IT'S YOUR BIRTHDAY!
För ett tag sen frågade en kollega vad jag önskade mig i trettiårspresent.
 
Jag: Jag är här på jobb, så jag skulle
bli jätteglad om jag fick turkisk-peppar-glass.
 
Kollega: Eeh, oookej..
 
 
På födelsedags-morgon, gick jag via café för att hämta kaffe.
Och på arbetsbänken stod detta och väntade på mig.
Har man inte de mest fantastiska kollegor i världen, så säg!
 

 
Egen plockade blommor och i skålen är det turkisk peppar.
 
 
...som sen förvandlades till detta!!!
Heaven - I'm in heaven.
 
 
 
TACK TILL ALLA FANTASTISKA KOLLEGOR
Jag blev så glad så jag grät när jag fick det här kortet.
Att så många engagerar sig i mig. Den finska sisun står på
översta pall och tar emot guldmedaljer och aplåder. Man blir ju rörd.
Jag är väl skyldig er ett kort från Grekland (eller vart det bär) sen.
I LOVE YOU ALL!!
 
 
 
Och nu är både blomster och kort och trettiåringen, hemma.
Fantastiska människor - NI alltså!
 
 
 
 
Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0