HJOMENVIST

 
 
 
FANTASTISKA DAG
Som jag nämnde tidigare, åkte grabb och jag till Hjo idag. Och det kunde inte vara en bättre dag, än idag, att åka på. Solen sken, vinden var något kall, men vad vore inte Hjo utan det??
När jag var yngre, i tonåren, var jag mycket i Hjo. Och det är sig likt än idag. En stor anledning till att jag älskar den här lilla staden - är ju vatten.
Jag älskar ju vatten!
 
 
 
 
Och framför allt älskar jag hamnen!
 
 
Jag hade med och prövade min kamera idag.
Och utsatt blev min favoritmodell.
 
 
 
Jag tror dock att det är modellen som gör bilden,
inte bilden som gör modellen.
 
 
 
 
 

Daniel och Erika tog med oss på en promenad på sånna vägar jag aldrig gått förut.
Hjo visade sina bästa sidor än en gång.
 
 
 
Jag vill tacka er för en underbar dag och middag.
Ni är så härliga människor båda två!
 
 
 
Over And Out
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0