Hemlagat

När lönen ändå kikade in.
Så åkte grabb och jag och handlade.
Och hur har man kvalitetstid med sin son?
Joo, man bestämmer att vi ska äta sushi idag.
Det tog ca en och en halv timme att få till det - en kvart att äta upp.
 
 
 
Gött som glass!
 
 
 
 
Eftersom det oftast tar längst tid för mig att komma iväg när vi går ut,
så tröttnade grabb ganska brutalt på att vänta på mig.
 
 
Han gick in i den berömda väggen!
 
 
 
Ikväll i badet.
Grabb häller vatten i mitt hår ur en tom schampo-flaska.
 
 
Grabb: Vist känns det som du är hos frisören?
 
Jag: Jaa.. är jag det nu?
 
Grabb: Nee... vi är ju hemma. Minns du inte det, att vi tog av oss skorna när vi kom in?
 
 
 
 
Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0