God morgon söndag

TACK FÖR IGÅR MINA VÄNNER
Jag hade ju sagt åt folk att det går bra att komma till mig efter 14. När grabb och jag kom hem typ 14,03 var lägenheten full med människor.
HAHAHAHAHA!
Det är tur att mina vänner känner mig och har tålamod, för som vanligt var inget liksom förberett (nu skrattar min kollega åt mig). Tårtorna var fortfarande på andra sidan stan, kaffe gick fort att få igång och samtalsämnena började spridas.
Det var helt trevligt. Och det blev lite av en succé sist och slutligen, om jag får säga det själv.
 
 
Och sol bjöds det på.
Så de som blev kvar med mig, satte sig ute på gården.
Syrran hade fixat en bål som var som himlen alltså!! Mer sånt på fest, säger jag. Bål är helt klart underskattat!!
Jag kunde inte fått en bättre 30-års fest.
 

Nu är det firat.
Om ett tag tar vi 40.
Fast då tror jag att jag åker bort nånstans.. vi får se.
 
 
Puss på er alla!
I  L O V E   Y O U
 
 
 
Här satt vi i solen
 
 
 
När man köpte fyra lådor öl på båten fick man ett 12-pack GARAGE på köpet.
Det var någon sorts alkoläsk. Såå många minnen kom av bara doften av det. Den första alkoläsken som jag minns var Peters Pops. Sen kom Smirnoff Ice.
Den här GARAGE var något däremellan.
 
 
 
Här försöker Simon göra reklam för skiten.
 
 
Det går bra nu
 
 
 
 
 
 
SÖÖÖTNÖTTER!!
 
 
 
And The Birthday Kid is breaking all the rules...
 
 
Jaa, det är härligt med sommar!
 
 
 
Men för h****te!
 
 
 
TACK IGEN FÖR EN SJUUUUUKT TREVLIG KVÄLL!
 
 
 
Over And Out
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0