En helt vanlig torsdag

Och jag  har absolut inget att klaga över.
Den här dagen har varit helt och hållet smärtfri.
Jag menar, grabb protesterade inte ens när vi skulle ta bussen till stan istället för bilen. Den finska sisun står fortfarande och gapar.
 
Eller ja...
På förmiddagen åkte vi till stan för att göra de sista inköpen till lördag (då jag ska ha lite kalas).
Nu skiter jag i resten. Saknas det något så får det bannimig va!
Nu har jag ansträngt mig till min yttre gräns!
 
Emma och Lilly var på besök, och när de åkte hem tog grabb och jag en promenad.
Och nu känns det som man skulle kunna somna på studs.
 
Kanske hittar på något roligare att skriva om ikväll (om jag inte somnar).
 
 
Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0