Dagar som springer

Den här veckan har ju bara försvunnit.
Vart tog dagarna vägen?
Jag ska lägga in ett förslag på att veckorna borde bestå av 14 dagar istället. Sju dagar är allt för kort - i alla fall när man är hemma.
Imorgon ska grabb till sin far.
På söndag åker The Gang till Göteborg och det ska bli så mysigt. På tisdag ska jag till jobbet och härja.
 
 
Idag ska jag ta tag i det där sista.
Det där sista frågetecknena som finns kvar. Pust, det här tar på mina krafter alltså.
 
 
Jag önskar det här bara vore en ond dröm.
Kan jag vakna upp och allt är som vanligt igen?
Jag vill inte det här. Det stressar mig! Och det
passar mig inte att vara stressad. Jag har faktiskt
ett barn att ta hand om!
Och jag hoppas att allt liksom löser sig och blir
bra.
 
 
Jag frågade häromdagen om jag skulle ta den svåra vägen - eller den lätta.
Då min fd kollega svarade "Den svåra vägen är oftast den roligaste.."
 
 
Vi får se nu..
snart måste jag välja.
 
 
 
Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0