ÄLSKLIIIING

Bröt och stånk.
- Kan du FLYTTA PÅ DIG, du står lite i vägen!!
 
- Du ska alltid vara så jävla osmidig!
 
- Men se här nu, jag har ju massa saker som ska ur bilen och in i lägenheten. Kan du inte bara gå ut ur bilen på din egen sida, NEJ, det hjälper inte, jag vill inte ha dina pussar!!
 
- Jag kanske är osmidig, men du är tamigfan bara för otacksam.
 
Den finska sisun sätter sig på golvet i
baksätet i bilen och lipar.
 
- Jaa, jaa, jag tar packningen och dig på mina axlar då. Det är
ju bara tre lådor öl, mina trettiårsblommor och mina ordinarie saker
som jag släpar. Tack för din jävla hjälp! Dessutom fanns det ingen
parkeringsplats så vi fick ställa oss hundrafemtio meter från huset!
Helvetes helvete..
 
 
Den finska sisun strålar upp och sätter sig stolt på min axel och slickar mig i örat...
 
 
 
Jag hoppas det blir en jäääävligt bra fest på lördag.
Så det var värt att släpa allt det här ända från Rosella.
 
 
HEEEEEEJ ALLIHOPA!
Oj, har ni saknat mig sådär mycket? Jag blir så rörd!
Tack!
Nu har den här nyblivna trettiåringen hittat hem igen.
Utan ångest, krämpor eller nojjor! Tänka sig. Nu tar jag tretti med storm. Bannimig.
This feels good!!
 
 
 
Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0