Actionpark

Återuppleva ungdomen!
Som jag berättat tidigare åktes det mycket inlines när jag var yngre.
2000-talets ungdomar är inte mycket för det, tydligen. Men det åks - på allt annat än inlines.
BMX, skateboard och kickboards.
 
 
Idag var grabb och jag till Tibro.
Där mötte vi upp syrran. Och senare hennes karl med barn.
Jag måste säga att Tibro är något underskattat, fast nu ska jag inte säga
för mycket, för jag har bara sett de bästa sidorna av byn.
 
 
För någon vecka sen var vi till mini-zoo.
Och idag fick vi uppleva en actionpark.
Jag tyckte nog att namnet "actionpark" var lite att ta i. Man får ju
bilden av en sjuuuukt stor park med gupp, curves och dalar. En som
aldrig tar slut. Jag säger inte att den var dålig. Ungarna gillade den
sjukt mycket och jag skulle aldrig våga mig ner i den och den finska
sisun skulle hinna hänga sig innan jag tagit på mig ett par inlines.
Den här var liksom..... liten.
Men vi kommer absolut besöka den igen!
 
 
 
Tibro Actionpark (del av den)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Grabbs betyg på dagen
 
 
 
Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0