You can sit under my umbrella.

OH BABY IT'S RAINING, RAINING!
Jaa, det har regnat hela morgonen och förmiddagen och lite in på eftermiddagen. Det har varit nice, för jag viste inte annars vad vi skulle göra.
Grabb har tittat på tv och spelat dator en stund, sen tröttnade han på det och började leka med vatten i handfatet på dass istället. Och jag fick den briljanta idén att han kunde leka med vatten i badkaret istället. Så!! Slipper han bada ikväll. Jag är så sjukt smart ibland.
Jag har städat och flyttat grejer. Och mitt i allt har man tömt ur ett helt skåp med grejer och dammtorkar... ibland tror jag själv att jag inte mår bra!
 
 
Runt klockan tre idag kom min syster.
Vi käkade och sen gick vi ut. Det hade slutat regna och solen tittade fram. Jag hade tagit på mig mina converce-skor (utan strumpor i) för jag tänkte att det inte skulle bli så ansträngande.. jooomen sure!! Grabb som sällan vill på promenad - ville ut på promenad! Det var bara att börja traska då, men AJ vad promenad-i-converce-utan-strumpor gör ont!!
Rekommenderas inte!
 
 
 
Inge bra walking-sko!
 
 
 
Vi gick ändå en sväng för att sen gå hem och byta skor. Grabb var då rakt inte klar med sin promenad-session så vi gick kanske fem km till... det var skönt och välbehövligt!
 
 
 
VISSA BLIR TRÖTTA OCH MÅSTE VILA SIG LITE
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0