Som förut

Det här med diadem.
Jag har inte använt ett diadem på säkert hundra år. Jag kommer ihåg de där som var både breda och tjocka, som nästan tryckte ut öronen till paraboler. Med ett mönster som såg ut att vara av en gardin. Det där diademet hade jag på huvet dag ut och dag in. Även om det fanns ett bekymmer - det skavde bakom öronen.
Jag kan inte säga hur många år det tog innan jag fattade att sluta använda det, men jag slutade i alla fall.
 
 
Häromsistens fick jag ett diadem av min syster.
Det är simpelt, bara blått - och det skaver bakom öronen.
 
 

Jag menar... HALLÅÅÅ?
Var det senast i mitten av 90-talet som jag använde diadem sist??
Där har ju inte utvecklingen gått frammåt i alla fall.
 
 
 
Utvecklingsfas missad??
 
 
 
Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0