Quality day

Idag har vi haft en riktig kvalitetsdag.
Först gick vi runt i pyjamas till klockan blev ett. Sen gick allt som shop-shop!!
Halv två var vi på väg till stan, han på cykel och jag gående.
 
 
I centrum var det liv!
Det måste varit de blivande studenterna som höll "avlopp".
De var ut(av-)klädda till smurfar, strandmode och militärer. Och de skrek!
Jag kunde inte annat än le och den finska sisun klappade händerna så hårt och ivrigt att det sved i handflatorna. Jag mindes när jag själv skulle ta studenten.
Vilken lycka.
 
 
Grabb: När jag slutar skolan ska jag också vara sådär glad.
Men det är många år dit. Jag ska ju börja skolan nästa år...
 
 
Jag hoppas han kommer ha minst lika kul fram till dess.
 
 
Vi gick till Espresso House och åt en macka.
Så sjuuukt bra service de har! Skulle jag någonsin jobba någon annanstans än på båt, skulle jag nog välja att jobba där. Jag kände mig som hemma.
Sen gick/cyklade vi hem och lagade mat.
 
 
 
På Espresso House med macka i mun!
 
 
 
Blomster mitt i stan!
 
 
 
Vi har haft en bra dag!
Vi åkte till pappa och hälsade på lite och hämtade lite kläder åt grabb. Pappa var glad att se grabb lite. Det var nog lite över en vecka sen de såg varandra.
 
 
 
 
 
 
Det här är jag.
Jag hänger hos mina föräldrar.
Det är min faster Ulla som har målat den här bilden av mig.
Jag är fem år, som grabb är på lördag.
 
 
 
För att avsluta denna sköna dag köpte vi glass.
Satt i solen, på trappen utanför vårt hus och njöt.
 
 
 
Mamma älskar dig så otroligt mycket!
 
 
 
 
Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0