Nostalgi 1

70-talet
Jag åkte till mina föräldrar och letade foton på mig själv, från när jag var en bebis.
Fast istället fick jag en resa tillbaka i tiden. Till den tiden då inte ens jag fandes.
När mina föräldrar var unga.
Det var ganska fachinerande att se alla farbröder och fastrar som unga (även om jag gjort det tusen gånger). Jag tror aldrig att jag sett de här fotona förr. Det var minst sagt nostalgiskt. De var tagna spontant, inte med en fotograf i en studio med finaste kläderna. Det här var 70-talet och då såg man bannimig ut såhär! Punkt.
 
 
 
Mamma
 
 
 
Pappa och mamma utanför farmors hus
(den här cykeln finns kvar än idag)
 
 
 
Min pappa (The Rockstar)
 
 
 
 
Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0