MARIESTAD

Igår åkte grabb till sin pappa.
Strax innan pappan kom till lekplatsen, där vi var, skrapade grabb upp foten. Han ojjade sig lite, men efter en stund lekte han med det andra barnen. När grabb sen fick syn på pappan.. gissa vad som hände!
Ojjandernas ojjande började.
Det gick nog också över, men de åkte sen - och lämnade mig ensam.
 
När jag är ensam - försöker jag hitta på något.
Något som inte innefattar städning, tvättning eller diskning.
Igår åkte jag till Mariestad.
Där bor mina kollegor Krista och Nippe. Jag måste ju bara säga att deras hus är fantastiskt!
Vi grillade, drack vin, njöt av solen, bastade och pratade.
Jättetrevligt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hulken
 
 
 
 
 
 
 
Tack så mycket för en mycket trevlig kväll!
 
 
 
Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0