Mamma-son dag

Mitt i allt kaos igår kväll.
Där någonstans mellan snyftande och tandborstning,
pep grabb "jag vill vara själv..."
 
 
Jag: Hur menar du då? Vill du borsta tänderna själv?
 
 
Grabb: Nejjeee... jag vill vara själv med dig!
 
 
Jag: Men vi är ju själv här. Nu måste du ju förklara vad du menar.
 
 
Grabb: Jag vill vara själv med dig på dagen!!
 
 
Och den finska sisun är helt blå i ansiktet och får
äntligen ta ett djupt andetag efter att ha hållt andan i flera minuter.
Tydligen blev det här med mycket folk bara för mycket för grabb.
Så idag ska vi bara va. Vi ska laga mat och leka tillsammans.
Hela dagen. Och ha mysigt.
 
 
 
 
 
 
 
 
Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0