Klänning!

Långklänning
Jag är ju ingen tjej som någonsinn känt mig sådär tjejjig.
Att bli kallad för "bruden" och "kvinna" hörs inte i mina öron. Jag säger absolut inte att jag skulle vilja bli kallad för "killen" eller "karln", men jag har aldrig känt mig sådär jätte feminin.
Har alltid känt mig mest bekväm i byxor och shorts. Kjolar och klänningar finns det ytterst lite i min garderob.
 
 
Igår bestämde jag mig för att köpa en riktig långklänning.
Och jag tyckte faktiskt om den.
Kanske jag kan lära mig att lystra till "kvinna" och "bruden" i framtiden, utan att det känns konstigt.
Hihi..
 
 
 
 

Vågar jag titta ens??
 
 
 

 
 
Jaa, jaa, lite sol på ränderna till - så blir det bra!
 
 
 
 
 
Over And Out
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0