Första dagen

För det första vill jag bara protestera lite mot den enorma reklamskylten som täcker halva inlägg!
Ush! Jag förstår att reklam är för att få ha blogg gratis, men vad är meningen med att täcka ett halvt inlägg??
 
 
 
Annars har den här dagen varit riktigt trevlig.
Jag vaknade av mig själv klockan 10.22. Den finska sisun sträcker nöjt på sig och gnuggar Sandmannen ur ögonen. Grabb halvlåg i soffan och glodde på tv. Efter kaffe och en snabb frukost var vi ute i solen.
 
 
Igår fick grabb en radiostyrd båt.
Och Katarina messade och frågade om vi hade några planer för dagen. Hon och Rio skulle till Aspö. Eftersom grabb och jag hade en enda plan för dagen (testköra båten) så följde vi med. Det finns en liten dam där. Och hejåhå vad det gick!
 
 

 
 
 
Synka humör..
Medan Katarina var inne på sin tredje semesterdag+helg så var hon ganska pigg och undrade vid ett skede "vad ska vi göra nu då??" så var jag inne på min första hemma-dag och njöt av att kunna sitta i solen, iklädd shorts och tisha.. den finska sisun satt i gräset och räknade kronblad på en tusensköna.
Fast det var riktigt skönt att vara på Aspö. Se på djur, leka med en båt och prata med en vän.
 
 
 
Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0