En vanlig fredag!

No stress, no stress - manana, manana!
Idag hände det igen!!
Hur är det möjligt? Och hur kan det ens komma sig? Jag känner många hatande blickar bakom ryggen när jag skriver det här: Jag sov till klockan 10.21 idag.
Min grabb måste ju vara ett original. Eller kanske är det vanligare än man tror...
 
 
"Det är vår (sommar) och varmt
och fullt med folk på stan
och jag har köpt nya solglasögon (fast lugn, jag har mina Dolces än)
och gömt mig i dom hela dan"
 
 
 
En blivande Jesus-buss??
 
 
 
Vi har vart i stan å myst idag, grabb och jag.
Här testar han en ny lekplats i Helensparken.
 
 
 
Och när solen skiner - måste man äta glass!
Grabb valde två smaker: Apelsinsorbet och mango/melon (laktosfri)
Än en gång blir jag förvånad över hans val. Eller är det vanligare än jag tror??
 
 
På kvällen köpte vi pizza och såg på tv.
Efter det ville grabb ut på promenad. Han på cykel och jag i joggingdojjor. Bra att man får röra på sig när man syndat. Jag hoppas att hans "promenad ålder" håller i sig. Jag har verkligen saknat att springa!
 
 
 
Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0