En dålig dag

Efter solsken kommer regn.
Nä, fy faan alltså. Den här dagen skulle jag bara vilja spola tillbaka och göra om, göra rätt. Jag vet inte vad, men jag har haft en grå mantel över mig hela dagen. Jag har varit irriterad och sur och mest har detta gått ut över min stackars son. Det här har varit värre än de värsta graviditetshormonerna och PMS jag varit med om alltså!! Och stackars Johanna, som vi umgåts med idag, måste ju tro att jag är helt från vettet och på väg mot ett mentalt sammanbrott, som jag gnällt och tyckt synd om mig själv (det är inte så farligt, men det är lite tufft ibland).
Det var jättekul att träffa både Johanna och Sixten idag, men någonstans kändes det som att det borde varit en bättre dag.. jag har som sagt bara varit sur och vresig hela dagen.. pust..
 
 
 
What's wrong with me??
 
 
 
Kanske det blir bra att åka på jobb imorgon.
Grabb ska till dagis, och jag tror att han behöver semester från mig också..
 
 
Jag ska aldrig säga nånting!
För ett tag sen sa jag högt (och det tänker jag aldrig mer göra om) att grabb var så himla fantastisk och hjälpsam. Inget var jobbigt och vi hade bara mysigt... tills jag yttrade det. Den finska sisun sitter i ett hörn och har sitt ansikte i sina händer och skakar på huvudet. Jag har tillockmed börjat tänka på hur mycket dasspapper det går åt när man är hemma länge... något är ju inte rätt här..
 
 
 
 
 
 
Imorgon ska jag jobba. Ladda mamma-batterierna
och om en vecka komma hem, full med energi och
kärlek till min son.
 
 
 
 
 
 
Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0