Choklad

Ignore!
Efter att ha vägrat stå på vågen, vägrat röka en cigarett och vägrat ens köpa hem choklad på väldigt länge - har jag brutit det löftet.
 
 
Eftersom inget ändå hände med min vikt, hur jag än försökte (jag ligger säkert kvar där på +8 kg ännu) har jag slutat ställa mig på vågen. En gång blev jag så arg så jag kastade ut den från balkongen (nä, det hände inte så mycket eftersom jag bor på första våning, nej). Jag får bara acceptera att det bor en tomte i min kropp som ständigt stryper ämnesomsättningen - bara för att jag vill att det ska öka.
Jag ser ut så här.
Take it or leave it.
 
 
Idag köpte jag 100 g Marabou Apelsinkrokant.
OJ OJ OJ vad det ska njutas av den!!!
Häromkvällen var jag så sjukt sugen på choklad att jag gjorde O'boy (det där pulvret jag har, är säkert fem år gammalt eller något) men shiiiiiiit vad det var gott!
 
 
 
Man måste unna sig ibland... vist.
 
 
 
Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0