Vår fantastiska dag

OUR DAY
Vår dag började runt halv tio. Det var då jag klev upp ur sängen. Grabb satt i vanlig ordning framför TVn. Vi lagade frukost, åt i lugn och ro och sen bar det av till Esplanaden för lunch. Först skulle vi träffa bara syrran där, men sällskapet utökades med Simon och Sara (och lille Leon, men han sov).
 
 
Grabb fick välja två tishor.
Shoppingbegär..
När Simon och Sara gick för att hämta storebror Alwin på dagis och syrran åkte till jobbet, stannade grabb och jag på Esplanaden för lite fönster-shopping (trodde ni på den eller??). När vi varit i två affärer och handlat i dem båda - gav jag min plånbok till grabb:
 
 
Jag: Och du ger mig varken pengar eller kort ur den!! Är det förstått?
 
 
Vi var inne i många affärer och jag hittade mycket fint. Men grabb sa bara:
 
 
Grabb: Jaa mamma, den är jätte fin, men vi ska inte köpa den..
 
 
 
 
 
 
Grabb håller hårt i ekonomin.
 
 
 
Idolfoto i en spegel
 
 
 
Grabb hitta en surfbräda - och den måste man ju utnyttja!
 
 
 
 
 
 
 
Sen åkte vi till Simon och Sara för lite kaffe och
gos med min gudson <3
 
 
 
Och skrika åt gummor måste man också
 
 
 
Men nog är han go' alltid - sisådär 11 dagar gammal
 
 
 
Grabbarna tycker väl kanske inte att bebisar
är lika spännande som spel
 
 
 
Grabb och jag bestämde oss för att ta ett kvällsbad
när det ändå var så kvavt ute. Så vi åkte till Karstorp.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0