Shopping

 
Grabb: Mammaaa... jag vill ha slips på mig idag.
 
 
Jag: Jahaa? Varför då?
 
 
Grabb: Jag vill vara fin för min mormor...
 
 
Klart grabb ska ha slips för att han vill vara fin för mormor!
 
 
 
 
 
 
Äntligen kan vi cykla (nästan) vart vi vill!!
 
 
 
Grabb ville inte följa med och shoppa idag.
Han ville hellre vara hemma med morfar.
Så min mamma och jag gick till Elins Esplanad, på jakt efter en klänning.
 
 
 
Jag köpte aldrig den här kjolen, men den var snygg!
Och att prova är ju mycket billigare.
 
 
 
Strike a pose, morsan!
 
 
 
Jag hittade ur-coola plåster!
 
 
 
Och en fin skjorta.
 
 
 
Det här hittade jag i en tidning idag.
Och många känner säkert såhär.
Och jag känner ABSOLUT såhär ibland..
 
 

Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0