NAKED

I've been walking around all day - NUDE
Det är sant.
Jag lovar - det finns inte en bild i världen som kan bevisa att jag haft kläder på mig idag. Och vi har vart till stan, vi har träffat grabbs pappa - hela dagen naken.
 
 
 
Ute på promenad. Känner mig något osäker när
jag gått en kilometer av Gröna vägen.. ska jag
våga mig ända in till stan, och se ut såhär??
 
 
 
- Eeh, jag sitter här mittemot min nakna mamma och äter glass, liksom..
syns det att jag skäms om jag ser ut såhär???
 
 
 
- Om jag cyklar sådär lagom långt framför mamma,
kanske folk inte fattar att hon är min...??
 
 
 
Lite järnväg såhär emellan..
 
 
 
Sen eftermiddag hemma i mitt badrum
 
 
 
Okej då, här syns det ju att jag har en tub-top på mig.
Men jag har aldrig känt mig så blottad förut. Sånna här
tubar måste jag skaffa fler av!!
 
 
 
 
Over And Out
 
 

Kommentarer
Postat av: Mattias

Riktigt vackert Mukkis! Gör du rätt i att skaffa fler, ju mer sol man får på kroppen desto gladare blir man.

2013-07-03 @ 23:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0