Minigolf

Jag är bestämt lite besviken på mig själv!
Förr tog jag alla chanser jag kunde för att få bada. Jag älskar att bada, men på senare år har det blivit en sådan badkruka av mig. Och jag fattar inte. Har jag blivit för gammal för att bada??
Vi måste ju ta tag i det här.. det är ju helt sinnessjukt, det är juli och jag har inte badat ännu för att "det är för kallt".
Skäääääääääääääääääärpniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing din töööönt!!! Skriker den finska sisun i mitt öra så det börjar tjuta och jag gnider mig om örat i tron om att det blir bättre.
 
 
Idag har vi spelat mini-golf för första gången i våra liv, i alla fall i mitt liv.
Det var roligt och det vill vi göra mera!
 
 
 
The Gang går rundan!
 
 
 
Grabb visade sig ha talang
(vem vet, kanske har jag Tiger Woods den 2:a i mitt hem)
 
 
 
Simon visar stolt upp sin bussbiljett
 
 
Tack till allihopa som var med idag!
Det var supertrevligt.
 
 
 
Sen... att promenera från berget till Hentorp var ingen hitt alltså.
Man tycker jämt att det verkar så kort - när man kör bil.
Man tycker nästan att det är onödigt att slösa bensin på den korta biten.
 
 
Up my ass det är kort!
Ikväll gick grabb och jag hem till Hentorp.
Det tog en timme och 54 minuter! Då är det bannimig inte kort!
I alla fall inte för en femåring, jag hade klarat det bra (med rätt skor dock) men jag tyckte så synd om grabb som kämpade på.. jag lovade honom att vi aldrig ska gå så långt igen (inte förrän han är tio år kanske... eller när vi har rätt skor på oss).
 
 

Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0