Köp & sälj

 

 
Här ska plockas in pengar - tänkte jag ja..
För några dagar sen blev jag tipsad om att det fanns en köp och sälj sida på facebook. Det finns flera men det kändes som Skaraborg var den som passade mig bäst.
Jag har ju massa saker som jag inte använder!!
Och framförallt, saker som jag inte behöver, men som fortfarande är i förbannat bra skick!
 
- Nu ska jag bli av med alla saker, och det kommer gå så fort. Jag kommer inte hinna lägga ut grejerna på säljmarknaden förrän folk är som gamar och vill ha, och budgivningen är i full gång.
 
I alla fall var jag lycklig en stund, när jag trodde så...
 
 
Jag la ut grabbs vagn, som är jättebra!
Jag fattar egentligen inte varför jag köpte en till - den här är ju grym!!
Fast det verkar inte Skaraborgs befolkning tro.. efter bara ett dygn (eller snarare 12 timmar) sänkte jag priset med 200 kronor.. men inte blev någon mer intreserad för det!! Så nu blir det inget mer sänkande på priset - skyll er själva!
 
 
DET ÄR EN JÄTTEFIN BARNVAGN!
  
 
 
 
 
Den får väl stå och vara bra då, utan att användas.
Vem vet, kanske jag får för mig att skaffa en sladdis om tio år - och OJ DÅÅ vad jag ska köra runt med min fiiina vagn, för den är säkert lika bra då.
Nää, jag är inte bitter!
 
 
 
Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0