HEEEEEEEJ!!!!!

Så var en vecka på Rosella avklarad.
Nu har jag semester.
 
 
 
När jag satt på bussen till Kapellskär, för en vecka sen, fick jag ett SMS från min kollega:
"Tyvärr måste du dela hytt med Pär-Ola i veckan. Hoppas det är okej."
På svenskflaggade fartyg behöver man aldrig dela hytt med någon.
Man har alltså rätt till en egen hytt när man är ombord.
Fast jag viste inte vem Pär-Ola var men svarade:
"Det får väl vara okej då. Bara han är snäll.."
 
 
 
När jag kom till hytten låg den här puddingen och väntade på mig.
Min kollega hade gjort en pratbubbla från munnen även denna gång:
- Välkommen på jobb snygging... åhh... mmm...åh.. du är så snygg.
 
 
 
Sånt här gör att man trivs likte extra.
 
 
 
I am back!
 
 
 
Under veckan har det busats en hel del.
Det har inte varit klokt, hur mycket vi har busat. Tre ungdomar i kassorna i café. Det hade inte kunnat vara en bättre vecka. Tack till mina kollegor som varit med och gjort veckan till något speciellt att komma ihåg <3
 
 
 
Kassan full med pinjenötter....
 
 
 
Härliga bilder i kameran, när man glömt mobilen i kassan
när man går på ledigt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det som är bestämt och på schemat  under de här veckorna hemma, är:
 
 
- Grabb och jag ska på bio (dumma mig 2)
 
- Fredrik kommer hem, så vi ska träffa han
 
- Åka någonstans och bara vara (vet ej vart än, men det blir bra)
 
- Gosa med mitt gudbarn <3
 
 
 
Inte så ansträngande alltså..
 
 
 
Over And Out
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Drömvecka! :))))

2013-07-08 @ 22:01:51
URL: http://mindagvarjedag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0