Dumma Mig 2

 
 
Vi har sett ettan tusentals gånger.
Grabb bara totalälskar den. Och numera jag med!
 
 
Första gången jag hörde om Dumma Mig var hos min syster.
Jag tänkte att det här var ännu något animerat skit som inte kommer ha någon som helst betydelse i framtiden. Grabb fick låna DVDn av henne för kanske två år sen - den är här ännu, och den tittas på ännu.
 
 
 
 
 
 
Jag Grabb Linus och syster
 
 
 
Den handlar om den här onda Gru.
Han ska rädda världen, stjäla månen, vara ond, och helt plötsligt har han tre små flickor.. men framför allt har Gru massa "minioner"!!! Det är små medhjälpare som syrran och jag kallar för öronproppar.. de är nästan mer sinnessjuka än den finska sisun.
Jag vet inte varför, men det vore bara coolt att ha massor med små öronproppar springandes runt benen och göra knäppa saker, hemma.
 
 
Äh, jag kan inte förklara.
Allt jag vet nu, är att jag prompt måste ha minioner i mitt hem!
 
 
Gru med minion
 
 
 
Minioner
 
 
 
 
 
 
 
 
Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0