Dåligt..

 
 
 
 
 
 
 
 
Och jag som trodde att jag hade bra kondis!
HAHAHAHA!!!
Den finska sisun ligger och rullar runt på golvet under ett skratt-anfall.
 
 
Ikväll skulle grabb och jag vara hurtiga igen.
Vi skulle cykla till Lidl och tillbaka (5 km). Det var 2,5 km skön nedförsbacke dit-vägen...
2,5 km mjölksyre-explosion andra vägen (ioförsig hade jag grabb (22 kg) på pakethållarn, för jag ville inte pina honom igen efter dagens vattenkrig - MEN ÄNDÅÅ).
När det blev uppförsbacke, svetten började lacka i pannan, solen gassade och låren började fyllas med mjölksyra, satt den finska sisun på mina axlar och skrek: KOM IGEN NU DÅ! DET HÄR ÄR JU INTE ENS EN UPPFÖRSBACKE PÅ RIKTIGT! DET HÄR KLARAR DU!! KOOOOOM IGEEEEEEN!!!
Och high fivear i luften med båda händerna.
 
 
Jag trodde faktiskt inte att jag var så dålig.
Att jag hade så dålig kondis.
Jag kan ju springa nästan hur långt som helst (eller har jag inbillat mig det också???).
Säkert...
Vi ska göra det här några gånger till i sommar,
så ska vi se om det inte blir lite bättre.
 

Jag har sällan varit med om sådana situationer där jag givit upp av att jag inte orkar.
Det är det där jävlarianamma som driver mig.
 
 
 
Jag kanske inte alltid vinner - men jag ger inte upp!
 
 
 
 
Common, you shmock!
 
 
 
 
Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0