Billingehus

 
 
Tjohooo!!

Idag ha sola skenit i alle fall! 
Härre min körs va det har skene sol idag.
Dä ha vart så härligt. Och vi har bara njöte!
 
 
Vi har haft det bra helt enkelt.
Värme, bad, sol, vänner, barn och kaffe.
Allt i kombination med varandra blir till en av mina favoritsysselsättningar.
Idag har jag mått så sjuuukt bra!!
 
 
Tack allihopa!
 
 
 
Billingebadet på Billingehus
 
 
 
Tre barn som äter kex i solen efter bad
 
 
 
Mina ben
 
 
 
Och den yngste mannen gör det han är bäst på - sover.
Jag har sett hans ögon några enstaka gånger,
han är helt fantastisk. Han sover, äter, sover,
sover, sover (i flera timmar alltså), rör på en arm, somnar om..
en helt fantastisk bebis. Tänk att det finns sånna <3
 
 
 
De här sover inte längre på dagarna *fniss*
 
 
 
Bästa (när de vill)
 
 
 
 
 
 
Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0