Tjockgenen

Jag vet inte hur jag ska få ur mig det här utan att trampa på någon, eller få någon att känna fel saker! Det är inte min mening.
Jag älskar människor. Eller, jag älskar personligheter.
Jag bryr mig absolut inte om ifall du är Pamela-snygg, Pamela-ful, tjock eller benrangel, har finnar, psoreasis eller reumatism!
Dess värre när det gäller mig själv, tyvärr. Och detta gäller bara mig själv!
Jag blir galen om det växer en finne i mitt ansikte (under docken hade jag TVÅ på kinden) eller min hud är torr på gäddhänget.
Jag trodde jag höll mig på en jämn nivå!!
Jag var med i Vikt Väktarna för tre år sen och gick ner 14 kg. Sånna kilon som jag fick på köpet med min underbare son. Vem var stoltare än mig? Och jag har hållt mig på mina 69,8 - 71,7 kg till mina 178 cm. Och jag har inte brytt mig om att dejta vågen heller - tills idag. 77,1!! Sju kilo. Jag tänkte att jag måste sett fel, så efter att jag duschat ställde jag mig igen: 77,2 kg.
Jag gick upp 100g i duschen!!
Och jag som tänkte äta chips ikväll!!!
Och på fredag åker vi till Lanzarote.
 
Men vet ni vad?
Jag tänker inte bry mig om det här just nu. Jag har andra saker för mig. Något som jag inte riktigt tror på, men eftersom man är envis som en jävla åsna så kommer jag säkert lyckas ändå..
Och nu var jag lite dum, för jag tänkte inte skriva om den här fighten här... och jag tänker inte avslöja något - än..
Förlåt mig.
 
 
I love you all!
 
 
 
Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0