Pixlr-o-matic

Ett program som jag ofta gör om bilder i.
I just looove att hålla på med bilder och sätta effekter på dem (vissa blir riktigt coola medans andra bara blir bara för de blir). Och igår upptäkte jag att det inte kostar att skaffa fler effekter till programet!! 
Så gissa vem som har suttit klistrad i telefon och fixat bilder - svar jag!
Så från nu kommer ni nog sällan se en originalbild på den här bloggen.
 
 
Grabb såg hemsk ut i håret, så bland det första vi gjorde var att åka till frisören.
Min frisör, David, har förbjudit mig att ens närma mitt hår med en sax innan april, så gissa om han var glad när jag sa att det bara var pojken som skulle klippa sig (jag tror han blev så glad så han struntade i att påpeka att jag återigen färgat håret.. för det tyckte han inte heller jag skulle göra.. oops).
 
 
 
Davids fru, Leila, klipper idag.
 
 
 
Vi skulle idag dra vårt strå till stacken och åka iväg med returpapp.
En sak är ju klar: Skövdeborna verkar vara miljömedvetna!
För nästan varje station såg ut såhär.
 
 
 
Duktigt Skövde!!
 
 
 
Grabb stannade i bilen medan jag returade mig.

 
 
Mina nya, fina, men dock för tajta, prickiga mysbyxor.
Tur man bara använder dem hemma!
 
 
Känns lagom tufft att påbörja en 450 sidor lång
roman. Jag har kommit ca 40 sidor än, men 
åååh så braaa den äääär!
Sandmannen <3
 
 
 
Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0