Fredagsmys

Värre fredagsmys har man vart med om.
Det har mysts för fulla muggar idag.
 
Grabb och jag har inte direkt gråtit över att snön smältit bort!
Nej då, fram med cykeln bara. Grabb vart helt förvånad över att han fortfarande kunde cykla. 
 
 
 
 
Ville: Det var ju jätte, jätte, jäääätte längesen jag cykla sist!!!
(Mmm, senast i november eller??)
 
 
Sen undrar jag varför barn måste bli så himla djupa??
Idag fick jag nog den svåraste frågan av dem alla.
 
 
Ville: Mammaaa, vart var jag när du var liten??
(Någon som har ett bra svar på den frågan??? Nähepp...)
 
 
 
Johanna och Sixten var här.
Vi hade lite försenad julklappsutdelning och drack för starkt kaffe.
Sixten är en så supermysig bebis och han bara skrattar hela tiden, just som grabb gjorde när han var bebis... 
 
 
Och ikväll har vi tittat på Villes
julklapp, Ice Age 4 och ätit pizza
med min syster.
 
 
 
Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0