Always miss wrong..

Det här året har inte hunnit bli februari ens.
Och jag fortsätter tycka lite synd om mig själv.
Såg just att min vän ska flytta från stan. Det var inte helt oväntat, men det fanns inte i mitt huvud. Jag hade inte tänkt tanken.
 
Är det någon mer som ska flytta från Skövde och vill berätta det för mig på nått annat sätt än via facebook?
Tack!
 
 
Well I only need the light when it's burning low
Only miss the sun when it starts to snow
Only know I love her when I let her go
Only know I've been high when I'm feeling low
Only hate the road when I'm missing home
Only know I love her when I let her go
And I let her go
 
 
Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0