2013

Hej allesammans och välkomna till första blogginlägget från mig 2013!
2013 som vi kunde läsa i Aftonbladet häromdagen skulle bli fittans år:
 
 
 
 
 
Själv firade jag nyåret på Rosella.
Med god matt och dryck.
Både kockarna och KALLSKÄNKORNA skötte sig bra!
 
 
 
Vi säger hej då till Kapellskär för detta
året och önskar på återseende nästa år.
 
 
 
Som en Lapin Kulta reklam, sådär bara,
mitt på havet
 
 
 
Uppdukat för middag
 
 
 
En trött jag, kände inte alls för middag,
när jag varit på vila..
 
 
 
Vi fick varmrätt också, men eftersom jag
är en efterrättsmänniska.. yommie..
 
 
 
Malin och jag (blev lite mer på nyårshumör)!
 
 
 
Här bröstar vi upp oss inför det nya året
(i alla fall jag, ser det ut som...)
 
 
 
Den vi inte drack (tack och lov!!)
 
 
 
Ett glitterego
 
 
 
Britt och jag myste lite extra
(allt för att få en bra bild utan dubbelhakor)
 
 
 
Lekar
 
 
 
Bästa Amanda som ordnade lek och skoj för oss.
 
 
 
Limbo
 
 
 
 
 
 
Jag, personligen, önskar er alla underbara
läsare en god fortsättning på det nya året.
Och det här året ska vi göra tusen gånger bättre än det förra!!
Eller hur!
Inte för att det var något dåligt men..
 
 
 
Januari.
Bara i januari ska jag, först och främst, besöka Tallinn och Kopli 103 i tio dagar. Start på söndag, då jag åker ombord på Rosella, för att nån dag senare åka med henne till docken. Det blir säkert lika spännande som förra året... 
Sen åker mamma, pappa, syster, Ville och jag till Lanzarote den 25 januari.
Blir skönt med lite värme, efter att ha halvt fryst ihjäl i Tallinn.
 
 
 
Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0