Why?

Konstigt värre.
Förra veckan började grabb komma till mig redan vid tolv, ett på natten.
När jag frågade honom varför han inte sover i sin säng, svarade han:
 

Ville: Mitt rum skakar!
 

Jag har läst om nattskräck, nattvandrande och fantasier vid fyra års ålder, så det är väl inget ovanligt, men jag trodde aldrig att min kille skulle få det (så är det med allt han gör *ler*).
Vi tog upp diskussionen och kom fram till att han vill ha mer ljus i rummet.
Idag fick han en ny lampa, som lyser upp hela rummet.
 

Nu sover han i det ljusaste rummet i lägenheten.
Det är nästan ljusare där inne nu än ute, på dagen.
 
 
 
As long as you're happy, baby.
 
 
Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0