Villes kommentarer

Min son vet väldigt mycket.
För det mesta när man berättar någonting (det kan vara precis vad som helst) så svarar grabb: "jag veet!!"
 
 
Jag: Du ska borsta tänderna.
 
 
Ville: Jag veet!
 
 
Jag: Vi ska åka till stan och vi kommer missa bussen.
 
 
Ville: Jag veet!
 
 
Jag: Den som kom trea i det ryska presidentvalet 2012 heter Prochorov.
 
 
Ville: Jag veet!
 
 
Hur fan kunde han veta det? Jag själv googlade det samtidigt som jag skrev det! Och samtidigt blev jag faktiskt förvånad när jag läste att Putin är president än. Trodde han dog för flera år sen...
Förut var det "varför" som var det stora it-ordet.
Nu undrar jag om det finns något som min son inte vet.
Han chockade mig häromdagen när jag var hos en vän och jag ber "barnen att gå ut ur rummet", då grabb frågar: "Varför går inte du ut, mamma?? Du är ju barn till din mamma!!"
Jag tycker faktiskt att det är lite läskigt när han blir sådär smart.. snart går det inte att lura honom alls.
 
 
Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0