Viljor

Vad ska jag göra??
Det enda jag hör är: JAG TYCKER DET, JAG VILL DET, JAG VILL HA DET, JAG VILL INTE DET... hela dagarna. Känner någon igen den här situationen?
 
Jag sa åt honom att ta av sig byxorna (vid pyjamasbyte) 15 gånger ikväll.
Jag skulle bara se hur många gånger det tog innan han gjorde det, men för gäves - är det konstigt att man blir vansinnig?
Sen funderade jag på om han är döv, så jag frågade honom om han hörde vad jag sa (allt i lugn och ro ton).
Svaret var ja.
Sen frågade jag om han förstod vad jag sa.
Svar ja.
Varför gjorde du inte det då??
Svar Vet Inte...
 
?????
4 åringar....
 
 
BVC
Idag ringde vår BVC läkare för att kolla hur det var med grabbs språk (han hade problem med bokstaven F vid fyra års kontrollen).
Och efter vi pratat om det, frågade hon om allt var okej annars.
 
 
Jag: Joo, det är okej. Livet leker och jag vill sälja honom för 50 öre.
 
 
BVC: Jaa, men då låter det som han är en helt vanlig och normal kille.
 
 
Jag: Tack, det var precisvad jag behövde höra, för jag trodde faktiskt att det bara var han som var omöjlig.
 
 
Man ska tydligen bara rida
ur den här trottsen också..
häääääääääärligt!
 
 
Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0