Trotts uppåt väggarna

Jag har sagt det förr..
..och jag säger det igen.
Det känns som varje trottsperiod/utvecklings fas är den andra övermäktig, den förra var ju ingenting i gämförelse.
Jag tror inte att jag varit såhär högljud mot grabb någonsinn, som jag är nu.
Det finns liksom ingen hejd på hur galen jag kan bli.
 
Förut kunde man snacka honom till förståelse.
Den egenskapen är försvunnen!
 
"Vaddå, skulle jag bry mig om vad den där så kallade
mamman säger??? Vi skriker tillbaka lite istället och
hjälper inte det så tjurar vi"
 
Fortsätter det såhär kommer jag sälja honom lagom tills han börjar skolan!
För nu har han fått för sig att det är han som bestämmer i det här hushållet. Jag gav honom rummet, sen tog han över hela Hentorp (tror han).
Oh My God..
 
 
 
 
One who likes snowflakes <3
 
 
 
LIKNAR MER HÖST ÄN VINTER I SKÖVDE
 
 
Polarna trotts varvar ner.
 
 
 
JAG FÅR UPP ALLT MITT HÅÅÅR!!
 
 
 
Så, nu har jag gnällt lite.
Vad har ni gjort idag *ler för första gången idag*
 
 
 
 
 
Over And Out
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0