Träningsbrallor

Nu är ju inte jag någon träningsnarkoman direkt.
Jag köper mysbyxor för att de är sköna!
 
När jag var liten, fick jag aldrig några adidas-byxor.
Även om jag önskade mig dem varje födelsedag, varje jul. Jag ville inte ha nått annat, bara jag fick de där förbannade byxorna.. men inte.. stackars mig.
Och jag som trånade sååå efter ett par.
Mamma envisades med att köpa Champion och Reebook, ibland Nike. Varför kunde jag bara inte fått de där adidas som jag önskade?? Har jag gjort något illa?
 
Mina första, och andra par adidas köpte jag för mitt studiebidrag.
Och jag var så stolt, nöjd. Nu har jag äntligen ett par äkta adidas-byxor. Jag tror de fortfarande är i livet någonstans. Och idag bestämde jag mig för att jag får unna mig ett par sprojlans nya adidas mys byxor.
Tänka sig vad lycklig man kan bli av så lite!
 
 
Over And Out
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0