Torsdag

Och det känns som lördag.
Jag vill bara okynnes äta godis, chips, läsk, kakor, mashmallows, kaffe, pepparkakor, choklad... you name it!
Efter blodgivningen har det varit så här. Vad är det för fel på mig?
 
Vi åkte hem till min mamma som är ledig idag.
Och stackars mig, det fanns massor med kakor och kaffe.
 
Så håller jag på och fixar med hennes foton som hon vill framkalla.
Nu känner jag mig som en datanörd igen. Fast i gämförelse så är till och med min 4,5 åring en datanörd...
 
 
Fotona är från:
 
 
Bland annat från när Ville gosar med Ville 2012
 
 
 
..och för några veckor sen..
 
 
 
Och på två jävligt glada systrar som ska hem snart.
 
 
 
 
 
 
Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0