So mutch

 Jag skulle kunna...
 
...flytta arslet ur soffan och gå ut och röra på mig (jag har fortfarande 6.4 kg att bli av med. Fast nu har jag skaffat en APP! Som räknar kalorier, jag fattar inget. Jag fyller i vad jag sätter i mig och den räknar. Passar mig perfekt. Sen när siffrorna är röda så får jag inte äta mer. PERFEKT! All information jag behöver).
 
 
...ringa och bråka med någon myndighet (lite av en hobby jag har när jag är på det humöret, men nu kan jag inte komma på någon myndighet som jag är osams med).
 
 
...läsa min softporrbok (eftersom det är ganska lite porr i mitt liv och Keppler får man vänta på. Därför har jag gett mig på Femtio Nyanser Av Honom.. mmm...).
 
 
...öva på munspel (för när man börjar, ska alltid grabb också spela och då blir det ingenting. Det slutar med höga C).
 
 
...söka jobb på skoj.
 
 
...åka och shoppa (men mitt shoppingsug försvann när jag åkte förbi stan och insåg att de inte öppnar förrän10.00. De borde väl fatta att det finns folk med pengaöverflöd och shoppingsug även klockan 08.43!! Skärpning!!).
 
 
Men istället sitter jag här, i soffan, hemma. Och skriver till er.
Jag fick igenom att jag är permiterad och grabb har rätt till 15 timmar dagis. Jag är så fruktansvärt ovan vid det här. Samtidigt så glad att han får vara på dagis. Det är inte för att jag ska vara själv - själv. För mig veteligen, har jag inget behov av det.
Det är för hans skull (trodde aldrig att jag skulle säga det där...).
Imorgon ska jag göra något vettigt med den här tiden.
 
 
 
Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0