Röjar Ralf

Idag var grabb på sin första bio.
Johanna tog med han på Röjar Ralf, och jag fick följa med.
Jag hade hört att den var seg, men hej och hå!! High life från början till slut, tyckte jag. Och grabb satt med sina popcorn och läsk, så inne i filmen så.
Han var helimponerad, fast spelade cool bara. Om några dagar kommer han inte prata om något annat än Röjar Ralf. Sen tyckte både Johanna och jag att han där Ralf påminde lite om grabbs guffar, Fredrik... hmm... får undersökas närmre om varför.
 
 


Här kommer sushin farande på ett band!
 
 
 
Älsklingsgrabben med sitt Röjar Ralf-mål.
 
 
 
 
Snällheten? De stora händerna? Godheten?
 
 
 
Vi kommer deffinitivt ta med grabb på mer bio!
 
 
Over And Out
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0