Oj oj oj

Jag beter mig som om det inte finns någon morgondag.
Eller i alla fall som om jag hade guldbyxor.
Jag är ganska nöjd just nu, frågan är om den som lever med mig, är det.. alltså min stackars ekonomi. Jag kan inte annat än att tycka synd om den.
Idag har jag, efter att ha trånat i några månader, införskaffat mig en ny, fin dator.
Som vanligt med nya saker, så förstår jag ingenting. Windows 7 var ändå medgörligt och vanligt. Den här supermaskinen har Windows 8 och ska bestå av appar. Den ska vara så himla lätt att ha att göra med, fast just nu känns det som en labyrint... (nästa månad, eller om tre, kommer jag nog inte förstå hur jag kunde leva utan Windows 8... brukar vara så).
 
Näe, nu är jag så nöjd, så när det här är avbetalt ska jag börja spara pengar. Jag vet inte till vad, men det dyker säkert upp något nöjeshål att lägga pengar i.
 
 
 
Idag stälde vi till med gängfika
på Esplanaden.
 
 
Simson <3
 
 
Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0