I-lands bekymmer

Jag har inte begåvats med något bra morgonhumör... tyvärr.
Så man ska inte 1. ringa 2. komma oanmäld och plinga på min dörr eller 3. om du måste prata, prata om ovärda saker som, du borde fatta att, jag tycker är ointresanta.
Sen ska jag helst inte sitta och läsa andras statusar på facebook heller. För jag börjar ödsla energi på andras i-landsproblem.
 
 
Idag satt jag och scrollade över alla Alla Hjärtans Dag statusar.
För alla har skrivit samma sak.
Sen ser jag en som avviker från alla andra (först blir jag lycklig att någon skriver något annat) men det är en människa som inte gillar sitt jobb.
Jag kan bli så trött på folk som är trötta på sina jobb. Det är ju sällan tipp topp hela tiden, men man är ju där och gör något, och man får lön.
 
Varför är man kvar om man hela tiden ska gnälla?
 
Varför är man otacksam?
 
Vet folk hur arbetslösheten ser ut idag?
 
Det finns säkert hundra andra som skulle slåss för ditt jobb!
Sluta klaga över att du har ett jobb.
Sluta göra livet till ett helvete för era kollegor (som kanske trivs på jobbet). Och kan ni inte sluta klaga om det, så byt då för helvete, säg upp er och gå arbetslösa, om det blir så mycket bättre!!

 
 
Dagens aggression - utlöst!
 
 
 
Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0