GLAD

Hey yo'
Oj oj, det räcker inte med att man skottade bilen två gånger i natt.
Idag var det dags igen!
 
 
 
 
Grabb har vart hos sin pappa i helgen, så jag får väl åka och gosa med andra ting.
Typ min katt, Pi.
 
 
 
 
 
 
Sen har vi lärt oss att, bantar man, räknar kalorier eller points, så är det ingen bra idé alls att åka till familjen Asplund-Viberg.
 
 
 
Där går det käpprätt åt håvete, ska jag tala om.
Men ÅÅÅh va GOTT!!
 
 
 
Min kusin SuperHjälten!
 
 
 
Simon och Sara.
De ska ha barn and I AM GOING TO BE THE FREAKING
GODMOTHER.
 
 
Jag är så lycklig som jag kan bli.
Jag känner inte Sara så än, men jag hoppas att hon förstår att
de kommer få den bästa faddern man kan ha, till sitt barn.
 
 
Sara sa: Jaa, nu får du ju en liten bonusbebis.
 
 
Och det kändes bra, eftersom jag inte vet om jag vill ha fler egna.
Det ska bli härligt!
Andra är sådär "jaa, jaa, jag är fadder, whatever...".
För mig är det här ett enormt förtroende.
 
 
 
Och gissa vem som är glad för det förtroendet då!
Tack <3
 
 
 
 
Och nu är grabben som kräver tre-rätters till kvällsmat,
hemma.
 
 
 
 
Puss puss på alla!
 
 
 
Over And Out
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0