Fred och semlor

Vi är sams igen - don't you worry!
Fast jag trodde att jag skulle avlida i ren ångest där ett tag. Oh My God, den grabben har vilja och ork alltså! Hoohoh...
 
 
Jag har överlevt trotsåldrar med hjälp av Trotsboken.
Alltid när han hamnade i någon jobbigare ålder, så tog jag fram boken, och den tröstade mig. Jag förstår inte, för allt smör i Småland, varför jag inte läst den på ett tag - today it was!
Och jag kunde trösta mig med citatet nedan:
 
"4-åringen ska ständigt ha sin vilja igenom, trots att de ofta inte ens vet vad de vill"
 
Vilket stämmer mycket bra in på min son.
Jag hade funderingar igår på att lämna honom på soptippen, när vi ändå var där, men då var alla agg och ilska över. Tur det, för idag har han varit en sån ängel och jag har mest velat äta upp honom!
 
 
Så idag har vi varit till Johanna.
Hon är så förbannat bra och jag vet inte hur jag hade överlevt gårdagen om det inte var för henne! TACK för att du räddar mitt liv.
Hon bjöd på Vikt Väktar semlor.
Och vad kan inte bli bättre? De var precis sån sice så det räckte med sött, fast de var inte så söta. De var helt perfekta. Det var som en semmelmacron!
 
Helt fantastiskt!
 
Ville som inte förstår sig på godsaker, åt bara en, den
andra fick min syster senare.
 
 
 
Dessa var Johannas och min.
 
 
 
Jag hitta en irländare i min kaffekopp :/
 
 
 
Over And Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0